CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 11, 2012

aku dan dye..

pertama kali jumpe ,
 seyez aq terpegun, terpaku..dlm hati aku ckp "milik siapa la gerangan nie"...
sejuk je mate memandang..baik tingkah laku, rajin + hormat org tua dan hensem (pada mate aq cukup la)..
klu wat calon suami nie, pasti ayah on je..
tapi...
~LAYAK KE AKU UNTUK LELAKI SEBAIK NIE~

pertama kali behubung,
hp jadi sasaran..seyez x sangka sngat DYE call aq..
rase mcm nak menjerit je...seronok x terkata..
mcm x caye pon ad...kenp lelaki sebaik nie call aq..??
bebunga hati..hehhehe
tapi..
~LAYAK KE AKU UNTUK LELAKI SEBAIK NIE~

pertama kali kau main kata,
dlm hati aq pelik sngt, npe nie..?? jgn mcm nie..??
kenpe wat aq malu tp mahu..tp time 2, mmg susah nak ckp yes..
yela pompan kan..
tapi..

~LAYAK KE AKU UNTUK LELAKI SEBAIK NIE~

pertama kali terime,
rase happy sngat..x tau nk kongsi ngn spe..
x sngka perempuan yg hina mcm aq pon boleh dpt lelaki sebaik dye..
tapi, aq tetap pikir..

~LAYAK KE AKU UNTUK LELAKI SEBAIK NIE~

pertama kali lepaskan,
adalah 1 penyesalan dalam hidup..rase hina sngt diri nie..
sbb lelaki baik besama perempuan yg baik..
layak kah aq, perempuan yg x sempurna untuk lelaki sesempurna itu...
tertanya-tanya..

~LAYAK KE AKU UNTUK LELAKI SEBAIK NIE~

pertama kali menitiskan airmata,
kau lelaki yg pernah membuat aq menangis, selai yg halal wat aq..
yg mengajar aq erti cinta, bahagia, rindu dan segala nye..
3 taun masih blom mampu untuk aq lupe kan semua nye..
walau aq tau aq yg salah..aq kecewa kan org yg sebaik kau..
aq mungkir semua janji kite..
aq mmg x layak untuk kau kan..??
setiap malam aq tunggu panggilan dr kau..
itu yg aq mampu..
aq redha bile kau jumpe org lain..
AQ DOA KAU BAHAGIA BERSAMA SIDIA..

TAPI 1 PERMINTAAN AQ, AQ NAK JUMPE KAU..WALAUPUN SEKALI..MUNGKIN ITU PERTEMUAN TERAKHIR KITA..kasi aq peluang untuk minta maap..!!!

Walau berjauhan... walau kesunyian
Kutetap menantimu hingga akhir nanti
Itulah sumpah kita yang terpatri
Tak mungkinkan terlerai selamanya

kalau mase boleh berlalu, pasti aq tunaikan janji aq..







No comments:

Post a Comment